AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
709

Proffessionalsystem = bara problem?

Har en e36 med proffessionalsystem och är så less. Originalbandaren har pajat så först köpte jag en sony cd-spelare med isokontakt, men det funkade ju inte för då var ju inte den lilla kontakten med 10stift med + att det inte är någon antennkabel framdragen tack vara en rolig lösning med nå signaler fram i den lilla kontakten antagligen. Ok tänkte jag köper en orginal-cd så funkar det väl. Men inte. Jag köpte ju en buissness och det gick ju inte för sig. Den var det ju antenningång på plus att det inte var nån liten kontakt. Så nu står jag med 2 cdspelar helt i onödan och inget ljud i bilen! Hjälp mig nån! Sälj en proffessionalmaskin som funkar i min bil eller kom med nåt tips!

Tack för att ni orkade läsa igenom min beklagan :) Behövde skriva av mig lite...

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Men du har väl öppet köp på prylarna??

Mvh
Kr
244
Kråkan
330D M-sport Touring-05
525 TDS-94
520 Touring-96
Du kolla om du får tag i en adapter kontakt... Hade samma problem i min 328:a men ja köpte bara en adapter mella iso och bilens kontakt funka fint....
En köpte pappa av mig igår. Men originalaren är beg så den fick jag ej lämna tillbaks.
-->Kråkan
Var fick du tag på den??
Fick du igång antenn och allting med den utan att dra ny antenn. I så fall kanske jag skulle kunna använda min original CD-Buissness :)
Det vore inte helt fel!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

jag köpte också adapter till min gamla M3 E36 på en bilstereobutik, kostade 150 kr eller nåt sådant. bara att plugga ihop, tog väl max 5 minuter att byta stereon.

mvh Johan
Var har ni hittat dessa adaptrar?
De enda jag har sett berör ju endast den stora kontakten och det funkar ju inte alls. Ingen jag har sett tar med den lilla med tio stift.

Kr
244
Kråkan
330D M-sport Touring-05
525 TDS-94
520 Touring-96
De ska ja kolla upp på måndag, ja kan nästan men bara nästana garantera att de finns till till den med tio....
Men ja blev lite osäker men ja kollar på måndag.......
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.