|
|
|
|---|---|
| Råkade slå in fel pin kod på telefonen i bilen och nu undrar jag hur man ska göra för att slå in puk koden, har ingen instruktions bok till telefonen, skulle vara tacksam om någon visste hur | |
-Daniel- |
funkar det inte som på vanliga telefoner att puk koden hör ihop med kortet? |
| kommer inte in i telefonen alls, alla knappar är låsta utom sos knappen på panelen. | |
| Ta ur kortet och stoppa in det i en mobiltelefon du har instruktionsbok till och lås upp... | |
| det är ett stort sim - kort och bryter man lå det så kan man ej stoppa tillbaka det i telefonen som sitter i bilen | |
| europolitan nästa............ | |
| Som såldes för över ett år sedan och numera ingår i Vodafon... | |
| men dom hade ingen, inte telia heller, är det ingen som vet detta, snällllaaaaa!!!!! | |
|
Bryt loss det, stoppa in i en vanlig telefon, tejpa fast det på "ramen" och tillbaka i bilen! Eller? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Har tänkt på det med, men det vore ju tråkigt om det inte funkade med tejpen och man får punga ut med ett kort till, men som sista utväg får det väl bli så | |
|
Ett sim-kort kostar kring 350 spänn så det är väl inte så farligt om du skulle råka ha sönder det? //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
ett annat alternativ är ju att nån här som har en instruktionsbok kollar upp detta...eller att du ordnar en bok from your local beamer dealer.. //Jens |
|
|
Du behöver inte tejpa det utan det kommer att sitta snyggt på plats i ramen trots att du tagit bort det. Har själv mitt kort i bakskuffen och har dragit ur det flera gånger utan problem. Däremot tror jag inte att du kan ange PUK kod från BMW orginaltelefonen? |
|
| Jag ska titta i instruktionsboken för telefonen för säkerhets skull, men den finns i bilen just nu så det får bli i morgon. | |
| tack för hjälpen Stout, hoppas du hittar något mat nyttigt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.