AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
711

Värde 535 1997

Vad kan en 535 aut 1997 på 12400 mil vara värd?? Bilen skall vara fin med det mesta utom navi + tv.
535 är ju en "udda modell" då den inte sålts reguljärt i sverige och tyvärr lite styrmoderligt prissatt p.g.a. detta det är nog så illa att den ligger i nivå med dito 523/528 dvs allt mellan 100-140 000:- beroende på skick och utrustning osv osv

Är ganska svår såld p.g.a. detta......dvs prutläge..... men tänk på att du skall sälja en vacker dag....

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Blir nog ytterst svårt att få några 140KSEK för en sdåan 535:an skulle jag tro, snarare 95-110 KSEK känns mer rimligt som ett slutpris. Annonserat pris sannolikt 5-15 KSEK över slutpris.

/Simon
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Kan det vara problem att få tag i reservdelar till den i och med att den inte modellen inte sålts i sverige? Dvs man måste beställa från tyskland vilket borde ta längre tid.....
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Näst intill allt är samma som övriga E39or som sålts i sverige så alla delar finns hemma på samma tid som vad som helst annat...
Jag gissar i simons trakter på priset 90-110kkr. D¨å gäller veriferad mätarställning och god kondition/ servicehistorik.
Asken
Jag vill minnas att jag frågade om just 535 och reservdelar till denna en gång på Hackefors Bil här i Lkpg, inga problem. Har dessutom för mig att det finns 2-3 svensksålda 535 som tagits in på beställning enligt en kille från Sundsvall här på forumet.

/Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.