|
|
|
|---|---|
| Vad kan en 535 aut 1997 på 12400 mil vara värd?? Bilen skall vara fin med det mesta utom navi + tv. | |
|
535 är ju en "udda modell" då den inte sålts reguljärt i sverige och tyvärr lite styrmoderligt prissatt p.g.a. detta det är nog så illa att den ligger i nivå med dito 523/528 dvs allt mellan 100-140 000:- beroende på skick och utrustning osv osv Är ganska svår såld p.g.a. detta......dvs prutläge..... men tänk på att du skall sälja en vacker dag.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Blir nog ytterst svårt att få några 140KSEK för en sdåan 535:an skulle jag tro, snarare 95-110 KSEK känns mer rimligt som ett slutpris. Annonserat pris sannolikt 5-15 KSEK över slutpris. /Simon |
|
| Kan det vara problem att få tag i reservdelar till den i och med att den inte modellen inte sålts i sverige? Dvs man måste beställa från tyskland vilket borde ta längre tid..... | |
|
Näst intill allt är samma som övriga E39or som sålts i sverige så alla delar finns hemma på samma tid som vad som helst annat... Jag gissar i simons trakter på priset 90-110kkr. D¨å gäller veriferad mätarställning och god kondition/ servicehistorik. Asken |
|
|
Jag vill minnas att jag frågade om just 535 och reservdelar till denna en gång på Hackefors Bil här i Lkpg, inga problem. Har dessutom för mig att det finns 2-3 svensksålda 535 som tagits in på beställning enligt en kille från Sundsvall här på forumet. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.