AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.820

mds kharma

Visa användare
73
Pipercross-325i
Bmw 325i-85
Bmw 525i-90
Bmw 318i-88
någon som vet om mds nya kharma serie är bra grejer eller. Jag har beställt två styckna 12" basar var det ett bra köp tror ni?
Man får oftast vad man betalar för.
Tror nog att det är "Partybasar"-stuk över dem.
Hade MDS Power 12" bas i min gamla bil och de lät helt okej med tanke på priser 1000:-.

Det går att få bra ljud även med billigare saker.
Det viktigaste är hur man monterar och bygger i sin bil.

Mvh jimmy

Visa användare
131
Jonas.N
316i -90
Dom har sålt ut första leveransen men endå rear dom ut nästa?
Hur tänker man då?!

Mvh Jonas.N
/////Alpine & Macrom
Jag tycker det låter väldigt billigt med tanke på effekt. Lär va mkt bas för pengarna om man säger så.
Otyg
Jag vet en som har fått bra ljud i sin e30 med 2st 12" pyramid basar(såldes på ÖoB för några år sedan).Iofs har han ett svin fett steg till men endå
"effekten" på högtalaren säger inte ett dugg hur den låter bara hur mycket den tål innan den brinner upp..
Vill du ha bra bas i bilen måste du bl.a ha ett bra framsystem.

Sen är MDS rätt så frikostiga att skriva upp alla sina watt.

MVH Jimmy
MDS E SKIT
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
"michel" bra sagt...

///MVH TONY
Tror inte att MDS har sämre grejer än nån annan, även om jag personligen har erfarenheter av märket som är varit allt annat än positivt. Man får vad man betalar för helt klart, tråkigt bara att de ska överdriva nåt så in åt h-e. Varenda liten coaxial har "500 WATT" i specen. Förr i tiden propagerade tomten Backe himself för seriösa effektsiffror, vart finns de nu i MDS sortiment?

____
Reach the door with a breath and a scream.
Otyg
MDS överdriver alla effekt siffror.Litar inte ett dugg på dem.De kan bygga basar som låter ganska bra.Men deras slutsteg är helt värdelösa.När jag hittar en bmw som jag vill ha.Så kommer det sitta rockford i den=)
Slutstegen e riktigt skit..resten e oxå skit
Jag hade en mds fanatic power 12" som drevs av ett mds fanatic F20 steg och det lät hur bra som helst.
Varför är alla så skeptiska mot MDS? Jag börjar bli orolig nu, jag som hade tänkt köpa nya saker där ifrån.

Mvh
har tyvärr *eller tack å lov beroende på hurman ser det* inge possitiva erfarenheter alls av mds, men visst de kanse har nått som e' bra,

litelustigt bara å ställa frågan efter att man beställt hörrö,
hej
jag har en Macrom 12:a i sluten låda.
Bra eller dålig,någon som vet?
beror iof lit epå vilken macrom det e' med generelt sätt gör dom bra grejor,

ny eller gammal??
den är säkert 3-4 år gammal med glaslucka
i bak.
oki, om du har nått modellnamn på den kan du ringa till NRG i sverige de e' dom som söljer macrome, eller om du kan hitta nån info på www.alpine.se
ok,tack så mycket för de
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.