|
|
|
|---|---|
|
hmmm finns det nån typ av back ventil på soppan? måste gnugga ett par gånger när jag startar men den går hur finnt som helst när jag kör? stannar jag så måste jag gnugga i gen..... //Micke | |
| det skall finnas en ja | |
|
men brukar den krångla eller kan det va nåt annat? tror ju inte det är stifften då den går bra i övrigt så det känns soppa relaterat samtidigt som den får ok med soppa när man gasar.... //Micke |
|
| polaren kör utan backventil å d funkar ändå, kolla soppatrycket, testa byt spridare | |
|
hmmm men får jag inte samma problem utan backventil, jag menar att soppan rinner tbx till tanken och det tar några varv på snurran innan soppan är framme vid motorn? //Micke |
|
|
Det är inga problem att köra utan backventil, slå på tändningen i läge 2, räkna 01 02 03, vrid nyckeln till läge 3 och starta. Har du problem då att få igång den så har det inget med backventilen å göra. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: hmmm ok ska testa detta och kolla vad som kan vara felet kan ju vara så tokigt så man har nån läcka nånstans då.... //Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.