|
|
|
|---|---|
| Idag besiktigade jag återigen min 525i -90 och brorsans 525i -93 igen utan anmärkningar! Så skönt! På -93:an var iofs en anmärkning som vi åtgärdade på plats, det var dimljuset på förarsidan som stod för högt. Enkelt att fixa, nu är det bara att åka vidare i 1 år! Tycker det är konstigt att så många E34:or har så många anmärkningar om man tittar på statistiken? Vi har då nästan alltid gått igenom prickfritt. | |
|
Det är ju upp till ägaren om bilen går igenom besiktningen. Om dom inte slarvar på sbp,vilket kan hända ibland. Snart turbo -69 |
|
-Daniel- |
samma me min prickfritt genom besiktningen |
| Jag tycker inte att det är det minsta konstigt att det är många E34 som får anmärkningar med tanke på hur stor andel vrak det är där ute.. | |
|
Det är väl pga alla skitbilar som folk inte vill betala det som en fräsh är "värd", Som min tex.. Snart turbo -69 |
|
|
På två försök har jag bara åkt dit en gång med ett fel med 525´n. Fick ombesiktning på högt lambdavärde vilket inte berodde på bilen utan på det usla BSR-trimchip som satt i vid tillfället. Original chip åkte i igen och bilen klarade avgaserna utan problem. Andra gången helt blankt papper. Snart är det dags för tredje gången gillt i min ägo. Får se hur det går men jag tror inte det blir några problem, bilen är kanon! 318´n ska också snart in, första besöket i min ägo. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.