|
|
|
|---|---|
|
Har precis lagat värmen i ena ytterspeglen på bilen. Det jag undrar är ifall dom är igång hela tiden eller bara vid en viss temperatur etc..... ?? Nån som vet, dom blir ju skollheta och det verkar onödigt ifall dom var igång konstant och även på sommaren........... Mvh Patrik 325i -92 | |
|
Har för mig att vissa modeller går dom igång på termostat och andra när man sätter igång bakrutevärmen... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Yterspegel-värmen kopplas på med samma reglage som bakruteslingorna. På E36 sitter (iaf på min) knappen ovanför AC-knappen. ///Kjellemannen |
|
|
Ska testa sen och se vad det kan vara, men jag har för mig att dom blir varma utan att man kör igång bakrutan. Sen när det gäller bakrutan så på min jobbarkompis E34 så finns det bara ett läge på hans knapp, bakrutan värmer då i ca 5 min och sen så stängs den av. Min har 2 lägen och värmer antagligen hela tiden som knappen är intryckt, finns det risk för att man bränner ledningarna? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Hej, mina går igång vid en viss yttertemp (c:a +5) och har inte med bakrutan att göra. HB //B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.