|
|
|
|---|---|
| jag undrar om någon vet vad det är för vire som går ifrån motorkåpan och som är ställbar | |
|
Gasvajern? Du får nog försöka skriva lite mer noga. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag ska prova lite tydligare. Den sitter fram till på på den löstagbara stora motorkåpan, | |
|
Måste vara gasvajern du menar. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Är det gasvajer på M60? Är det inte elektronisk gas på dem? Men det låter som att det är gasvajer på beskrivningen du har K2olsson. Jag tänkte först på vajern till att öppna motorhuven? Men den sitter ju på förarsidan längs med skärmkanten i motorrummet. | |
|
Är det den man ser här? Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Får tyvär inte upp bilden som du har skickat. Men jag ska ta upp startmotorn imorgon så då borde jag se vad det är för wire. men tack endå. | |
| Nu fick jag upp bilden. Nej det är inte den wiren jag menar utan den sitter på motorkåpan och när man tar låss kåpan vid tex stiftbyte så måste man häckta låss viren från kåpan för att kunna lägga kåpan på marken tex. (det är svårt formulera sig ibland) | |
| Nu blev det pinsamnt för det är ju den viren. men då kan jag passa att fråga vart den tar vägen den som går igenom kåpan på frammsidan för den går väl neråt någon stans....... | |
|
Tror att den som går till vänster på bilden är till farthållaren. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.