|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Oskar: du har rätt sökte på nätet och hittade tidningen tv med bild på fram sidan och ja den har regnr:597 RS2: Har det funnits flera pressbilar eftersom flera med mig mins regnr:599 |
|
|
Länk Både SCE597 och SCE599 verkar ju vara identiska bilar, så det låter väl rimligt att de varit pressbilar? |
|
|
"Både SCE597 och SCE599 verkar ju vara identiska bilar, så det låter väl rimligt att de varit pressbilar?" Stämmer bra.Båda bilarna har fått nya snurror , varav en av bilarna har jag bytt maskin på. |
|
|
Är det inte en av dessa som står på BMW göteborg för tillfället? 9000 mil M3:a för 295.000sek. Har för mig att det var en SCE i alla fall. Annars har de en blå M3:a med fyra (4!) snyggt skrapade 19 tums där med.. Inte kul att se en så fin bil blivit misskött så.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Finns många misshandlade M3:or tyvärr. Köpta av folk med mycket pengar och lite känsla för bilen. Hörde om en M3-ägare i Borås som körde bilen tills den skar. Ingen service, inga oljebyten och totalslitna däck där man kunde se tråden. 2500 mil tror jag bilen mäktade med. |
|
|
Dessvärre kostar den 395.000..... Länk: Länk (inte är väl det en M3 på bilden? ;) |
|
|
wolw: Klicka på flera bilder och du ser en Gul M3E46 med regnr:SCY-549 moa finns det tre press bilar??någon?? |
|
|
Cyberkallen: Har däremot en vän som är raka motsatsen. Vägrar till och med att använda "höftklämmar" funktionen på elsätena eftersom det sträcker ut skinnet. :) Den bilen är garanterat det optimala begagnatköpet.. wolv: Hmm.. ser verkligen snarlik ut, men är näst intill tvärsäker på att den jag såg låg på 295´.. verkar vara en rätt rejäl rabatt om det är samma bil.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: 295' låter mer rimligt med tanke på den stackars M3:ans korta men hårda liv |
|
|
wolv: Den är väl inte död än den stackars bilen, nu drar du väl lite för snabba slutsatser ;) Tror inte att de har den ute för 295 det borde vara lite önsketänkande. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.