AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.711

Utbytta motorer M3 E46

Sida 2 av 2
Oskar:

du har rätt sökte på nätet och hittade tidningen tv med bild på fram sidan och ja den har regnr:597

RS2:

Har det funnits flera pressbilar eftersom flera med mig mins regnr:599
Länk
Både SCE597 och SCE599 verkar ju vara identiska bilar, så det låter väl rimligt att de varit pressbilar?
mi
168
mikey
M5 E34 turbo 964whp
MB C180 -09 AMG-optik
"Både SCE597 och SCE599 verkar ju vara identiska bilar, så det låter väl rimligt att de varit pressbilar?"

Stämmer bra.Båda bilarna har fått nya snurror , varav en av bilarna har jag bytt maskin på.
Är det inte en av dessa som står på BMW göteborg för tillfället? 9000 mil M3:a för 295.000sek. Har för mig att det var en SCE i alla fall.

Annars har de en blå M3:a med fyra (4!) snyggt skrapade 19 tums där med.. Inte kul att se en så fin bil blivit misskött så..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
mbolo:
Finns många misshandlade M3:or tyvärr. Köpta av folk med mycket pengar och lite känsla för bilen. Hörde om en M3-ägare i Borås som körde bilen tills den skar. Ingen service, inga oljebyten och totalslitna däck där man kunde se tråden. 2500 mil tror jag bilen mäktade med.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Dessvärre kostar den 395.000.....
Länk: Länk (inte är väl det en M3 på bilden? ;)

wolw:

Klicka på flera bilder och du ser en Gul M3E46 med regnr:SCY-549 moa finns det tre press bilar??någon??
Cyberkallen: Har däremot en vän som är raka motsatsen. Vägrar till och med att använda "höftklämmar" funktionen på elsätena eftersom det sträcker ut skinnet. :) Den bilen är garanterat det optimala begagnatköpet..

wolv: Hmm.. ser verkligen snarlik ut, men är näst intill tvärsäker på att den jag såg låg på 295´.. verkar vara en rätt rejäl rabatt om det är samma bil..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
mbolo:
295' låter mer rimligt med tanke på den stackars M3:ans korta men hårda liv

wolv: Den är väl inte död än den stackars bilen, nu drar du väl lite för snabba slutsatser ;)

Tror inte att de har den ute för 295 det borde vara lite önsketänkande.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.