|
|
|
|---|---|
|
min bil är svensksåld, enligt pappret iaf. men checkkontrollpanelen står på tyska. hade för mig att alla gjorde det, men så sa en snubbe ja känner att på svensksålda ska det stå på svenska.. nu blir ja lite fundersam.. hur ligger det till???????? ........ HAHA ;p ..... | |
| Har också en sv.såld 325ik... det står på tyska i min också... skall nog vara så... | |
| stod på tyska i min svensksålda 320i oxå. | |
| I min står det på Engelska! Kolla under "gör det själv" tror de står där hur man ändrar språk. | |
|
Frågan gällde E30 och den tryckta texten där är på tyska i svensksålda bilar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| det är väl inte tryckt på tyska på ALLA E30 som är svensksålda? | |
|
Har bara sett på tyska. Länk Länk NY |
|
|
Okej! mitt fel.. :( *sorry* /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
|
Bra.. då kan ja andas ut igen.. har också bara sett paneler på tyska.. När ahn sa att min va tyskimport pga det började tankarna flyga.. Tänkte att de va nåt helskumt på gång. Att man har en bil som är svensk på papper men är tyksimport. Började tänka på: har man pillat på mätaren, krockad, har den kanske haft 50 ägare, är den STULEN... Ja ni vet hur man kan bli om de nu skulle va så.. Men nu behöver jag inte oroa mig. ska gå o skälla ut polaren lite.. ........ HAHA ;p ..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.