|
|
|
|---|---|
|
Förut när jag startade bilen så plingade det altid. Nuförtiden hörs ingenting. =/ Ny bild 19 Nov- Länk | |
Scheckheft |
Hej kan vara detta: Länk eller så har bilen ledsnat på dig då du går i merca tankar :D Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Hellooo Scheckheft! Högtalare? En separat högtalare för plinget? Varjegång jag startar så ger den mig felmeddelande för en lampa för nr belysningen är trasig, ska det plinga då el inte? Fast d kanske är som du säger, bilen har nog lessnat på mig. =p annars då? Blir det nåt nytt roligt projekt? Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Har du en lampa som är sönder och får upp medelandet i displayen så ska det plinga oxå. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Det är ju ett jädra plingande nu när det börjar bli kallt. Halkvarning vid 2.5c varenda gång man skall köra bil. Pling Pling. | |
|
inte pling pling utan bara pling, låter det pling pling markerar den väl dels att det är kallt samt att något annat pockar på uppmärksamhet.. kan ju ha fel men har för mig att det bara är ett pling ... Sen så är det väl vid 3 grader det plingar, iallafall på min E34 -89 det är jag helt hundra på. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
Johan har klockrent rätt. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ja juste, det plingar dock när temperaturen understiger 3 grader.=/ Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Har du sålt 728an soki? /Simon |
|
|
Simon: Nop, vill inte köpa nytt förns alla stenar o smuts är borta från vägarna.=/ Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.