|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Måste inflika att inte heller jag gillar vita bilar i vanliga fall, men just M535 är faktiskt skitsnygga i vitt. Tycker i.a.f jag. Mvh Tjäder |
|
|
Carpimp: Min M535 är blåmetallic (inte BMW orginal), och 528:an är hennaröd. :) ///Jesper |
|
|
Kan bara instämma att M535i , alpinvit är assnygg när den är ren och fin...... Billy B-10 |
|
|
EN blank M535i är alltid snygg anser i alla fall jag. Bara mer eller mindre. =) Ska in med min på lack nu i vinter. Sen ska man bara ha tag i en fin svart sportskinnklädsel så är bilen precis som jag vill ha den. MVH Morgan. Länk |
|
| har hittat en riktig fin m535a 86a,fast gillar inte fargen riktigt,den ar morkgron(ursakta stavningen befinner mig utomlands)alldrig satt en sadan innan | |
|
Mörkgrön metallic har jag på min M535:a...Tycker det ser hyffsat bra ut :) Mvh Janne. |
|
| Jag tycker att den mörkgröna är snygg, men tyvärr inte så vanlig... | |
| Janne T>Har du nan bild kanske? | |
|
M535i är en av dom coolaste bmw´s genom tiderna enligt mig. Riktigt rolig att köra också. En riktig kult klassiker. Skulle gärna äga en sådan nån dag. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Ahmo>>>Tyvärr ingen bild på vagnen, iofs togs någon bild på bilen på en av våra Umeträffar men vet inte om den finns kvar på någon länk därifrån. Kolla på forumet för träffar så kanske du kan hitta bilderna där... Mvh Janne. |
|
|
ett par bilder på jannes läckerbit, aningens felvisande pga ljuset Länk Länk "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| kopte min 35:a idag,morkgron,16 BBS split,mycket fint skick,fast det finns en problem den kanns inte som den gar ordentligt,tycket faktiskt min 325:a gar mycket snabbare,den lat mycket fint i motorn,spridarna hordes mycket,kan det bero pa det eller vad kan det va for natt? | |
|
Först och främst grattis till en kul bil. Men den ska gå bättre än en 325a..kan vara att fart känslan inte i lika uppenbar som den lite skramligare 3serien! Men kolla kammen, har varit med om liknande, lite lätt tickande ingen farligt, men kammen var lite nergången på någon nock (då öppnar den mindre och går lite sämre). Kan även vara att spridarna inte funkar som dom borde, dvs att dom ger lite mindre/dålig sprutbild osv. Om kammen ser bra ut, byt olje röret i föregående syfte, det är många ggr beläggningar i det som gör att kammen kan gå ner sig. |
|
|
ahmo....trevligt bilköp där.....bra val... När får man se några bilder på den ???? Billy B-10 |
|
| Tack tack,jag ska fixa en kamera forst hehehe,jag tror inte att den kanns utan den gar riktigt daligt,har svart att komma over 190,min 325a gor det utan nogra problem alls,ska kolla de med kammen sa fort jag har lite tid over,vad kostar det om jag skulle byta ut spridarna? | |
|
kul....fixa bilder !!! Och den ska gå mycket bättre än så,,,, Billy B-10 |
|
|
En E28 535 med M-kjolpaket, sänkt, BBS fälgar och snygg vinge är en riktigt riktigt snygg bil. -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
patrick0209 |
tycker det är en fin bil vill gärna köpa en men dem måste då vara original för annars so måste jag lägga ner mycket tid och pengar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.