|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Mathias Tjäder: Måste bara få säga att din m535 är verkligen het! // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
håller med shu! den är verkligen tokfräsch! :) |
|
|
M535 är oslagbar.. Längtar till våren när man kan ut å köra igen :) Mathias: Vad har du för avgassytem på din bil? Hemmabyggt? ///Jesper |
|
|
Efter att ha ägt en E23 så tycker jag att alla BMW är snygga.. forutom nya 5,6 och 7 serien förtsås... -------------- Min E30: Länk |
|
| J Dredd: Avgassystemet är en byggsats från JT-Avgasteknik. Det levereras med ett antal olika böjar och två olika fullflödesdämpare. Så det jag har gjort är inpassning och svetsning och upphängning.... | |
|
>>Tjäder Fick Du många mil med 540:n??? // Martin |
|
|
Blev det någon skillnad med avgassystemet. Jag är övertygad om att det låter skönt som faan. Men går den bättre med det på? För jag måste ha ett nytt avgassrör på min M535:a. Och man vill ju höra den trevliga sexans sång. =) MVH Morgan. |
|
|
tjabba måste juh proppsa för att e28án e snyg (efterosm ajg har en) nä men den e grymm med den snea nosen runda fina baklysen o grejjer.. kan länka en bild på min bil ,desvärre så är däcken slut på dom otroligt häftiga fälgarna o jag har inte råd o köpa nya (trx) men ny vinge ska på och så måste jag hitta plupparna till kjolen... min skönhet: Länk obs!! antennen e borta :) |
|
gangsta_toth |
M535 E28 är klart en av mina drömbilar. Tur att polaren har 2 stycken, så att man kan flukta lite när man känner för det. |
|
-> Martin: Jag misstänker att det var dig jag köpte 540:in av?! Såg nämligen på ett utdrag från bilregistret på 540:in att du bor i Halmstad nu. Fet bil du har nu!! Jodå, jag körde väl c.a 5000 mil med 540:in. Jag var väldigt nöjd med bilen, inga problem alls. Synd att jag inte har några bilder på hur den såg ut när jag sålde den... ->Morgan: Visst låter det väldigt skönt. Men jag är inte säker på att det blev nån vidare effektökning av det hela. Åtminstone inte än så länge... |
|
|
Men den blev i alla fall inte slöare av det grova röret? MVH Morgan. |
|
|
Nej, slöare blev den inte. Det är väl möjligt att den blev väldigt lite snabbare. Men det är svårt att säga bestämt. Hur som helst är det snyggt med två 3" utblås i rostfritt och ljudet är underbart! När det gället effekten så kommer nog systemet till sin rätt när maskinen trimmas eller byts ut mot M5 dito. Mvh Tjäder |
|
|
Då tackar jag så mycket för svaren. Det blir att beställa ett sådant inom en snar framtid antar jag. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
>>Tjäder Trevligt att höra, jag kan tänka mig att bilen var lite mer stylad när Du sålde den än när Du köpte den!! Du tog väl ändå inte bort "svanhalsen"?:)) Din bil går inte av för hackor, mycket vacker skapelse! // Martin |
|
|
Tja, jag är rädd för att svanhalsen åkte ut direkt. Men den var faktiskt inte så väldigt stylad: 18" split, vita blinkers runt om, M5-vinge bak, nerlack och sänkning. När jag nerlackade passade jag på att lacka om front, bakstötfångare och lite till så den var i ännu bättre skick när jag sålde den än den var när jag köpte den. Den rullar i Göteborg nu... Men till nästa år (när jag pluggat klart) blir det nog ett komplement till M535:an. Måste ju ha nåt att åka i utanför banträffarna=) Mvh Tjäder |
|
|
Alpinvit M535 med 16" eller 17" bbs split original fälgar, sänkt med vita blinkers runt om... Finns de nått snyggare??? //Cosmos |
|
|
En blå kanske? ;) ///Jesper |
|
|
Ja den tråkigaste färgen man kan ha på en M535i är ju i alla fall röd... När jag köpte min så hade jag några krav. De ska absolut inte vara röd, så ska den ha skinnklädsel. Men men, det går sällan som man vill. Det blev ju en röd utan skinn. Men alla som letat efter just en M535 vet ju hur svårt det är att hitta en fin. Så det var bara att slå till när jag väl hittade en. Jag tycker att svartmetallic är den snyggaste färgen. MVH Morgan. Länk |
|
|
Tycker iofs att röd passar grymt bra.. Tycker inte om vita bilar..Ser ut som badkar ;) ///Jesper |
|
|
*asg* Badkar har jag aldrig hört förut. =) Vad har du för färg på din? MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.