AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
822

hur många Hartge!

Hej alla bmwägare och er andra också för den delen!
Jag undrar på ungefär hur många äkta e30 Hartge det rullar på svenska vägar? Jag har en och den är till salu. Hur mycket är den värd? Det är en 90a.svart met med kjolpaket(hartge) 16"fälgar h27 motorn(205hk) extraktor, racekat, diffaxel, uppstyvatchassi, bilstein, fjärrlarm,taklucka.24000mil

MVH mike454
mike454:

intressant bil du har där! har dock en fråga! är det inte lite väl högt miltal för att vara en sådan speciell bil? jag menar inte att det skulle vara ngt fel på bilen eller att den skulle vara fifflad!! jag skulle gärna köpa den om skicket och priset är rätt, men jag tycker att dom förra ägarna (hur många mil har du kört?) borde ju ha kunnat spara lite på körningen :)

å andra sidan så kanske dom gjorde precis det som man ska göra med en bmw: körde så mycket dom bara kunde på fina, varma sommardagar och njöt!

BMW, Bayerische Motoren Werke
bilen togs in i sverige som flyttgods 93-12-01 då hade den gått
12046,4 km. Jag däremot har bara kört ca 1km med den
jag köpte den ihöstas med hål i olje tråget .När jag bytte trået så passade jag på att kolla ramlagren och till min förvåning var dom knappt slitna

mvh micke454

Varför har du bara kört 1km då? borde väll ha kört med bilen efter du fixxat oljeproblemet?
Mike454: Jag kan byta min 740 mot din bil!!

jag vill int ha en volvo .
jag ska ställa på den till våren. Jag bygger hus nu!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.