AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
484

DNS-trading

Rolv
Nån som vet hur seriöst det är, passformen på sakerna??
sportsbmw
Tjena Rolv!

Ang. DNS-trading, så jovisst är som seriösa, dom existerar och fungerar i allra högsta grad. Till din andra fråga ang. passformen så måste jag nog höja ett finger, det är ju så att dom gjuter allt i glasfiber, och det kan ju medföra lite ojämnheter, tex jag hade en polare som beställde ögonlock därifrån och dom passade ju inte som handen i handsken om man säger så....Å andra sidan så vet jag att priset är ju lockande på deras saker, men jag skulle nog råda dig att läga ett par kronor extra om du vill vara riktigt säker på passform, kvalité etc.
Hoppas att jag med detta har kunnat ledsaga dig lite!

Lycka till med köpet! :)

mvh / Rickard!

/// BMW RULES ///
Passformen kan verkligen diskuteras men med tanke på priset så är det absolut värt det extra filandet och dessutom så är grejorna kraftigare än orginalpaketen - köp och fila. Lycka till!
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Nämnas bör att nästan alla spoilerpaket man köper idag, måste man slipa på lite innan de passar...

/Edvard
BMW CS # 4503
Bmw_e30
Jag köpte ett rieger paket + ögonlock + grillram till min e30 för en vecka sen jag behövde bara fila lite i kanterna på front och bakkjolen sen så passade det perfekt så nu står bilen och väntar på lack och eventuellt större motor
sportsbmw
All heder åt diverse företag som säljer styling, men ska man verkligen behöva åtgärda dvs. slipa, till sakerna efter man har beställt dom, jag tycker inte det, men å andra sidan så har ju ovanstående företag BRA priser, men ändå, man beställer ju saker för att sätta på bilen inte för att "jobba" på och förbättra sakerna, det är min uppfattning....

mvh / Rickard! :)

/// BMW RULES ///
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.