|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Vad är det för högtalare som sitter i hatthyllan på en e36´a igentligen? Mvh Mattias | |
Aldric |
4 tums har jag bestämt för mig .. |
|
Dom sitter i de svarta plastlådorna som du ser i bagageutrymmet. Ta bort gallret inne i kupen och lossa en skruv så går det enkelt att haka ner dessa svarta lådor. Har bilder någonstans som jag kan leta efter om det är önskvärt. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Jo då, vet vart det sitter.. Undrade vara vilken storlek det var så jag vet om det finns något att bytt till Mvh Mattias |
|
|
Med ett par distanser kan du få dit6*9" |
|
|
M3limo95: Ja har inte kollat på min ännu men är du säker på att det går få dit 6*9?? Jag har nämligen ett par sådana liggandes! Hade ju blivit lite bättre ljud me dom. /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
|
Det finns färdiga adaptrar till 6x9" att köpa på brl.se och jag har sett det på något mer ställe åxå. |
|
|
Jag har monterat 6x9 med adaptrar från BRL. Funkar klockrent. Dock lite dyra, tror att de kostade ca: 550 kr. /Rickard |
|
|
Okey! Tack för svaren!! /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
|
vad är detta för adaptrar man måste köpa då? mvh Daniel |
|
|
Spajjjs: Det är en adapter du månste ha om du vill sätta in 6x9 högtalare. Det är rätt så trångt under hatthyllan och 6x9 högtalare är ju lite större än orginal så då behövs det denna adapter, det går säkert att bygga något själv men för mig så var det enklare att köpa adaptrar direkt. Passformen var 100%. /Rickard |
|
|
Hej. Jag tror det är Nokia 4tums 40W. Det satt i alla fall i min 328I 96. mvh/ Peter Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.