|
|
|
|---|---|
|
export skyltar fixar bilhandlaren det ingår en försäkring i det hur lång tid tar det att fixa fram | |
|
Allt detta står i importguiden: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jo jag vet men jag ser inte om försäkring ingår när man har export skyltar eller om man behäver en extra eller om man behöver över natta när man väntar på skyltarna |
|
|
Trafikförsäkring kostade ~800:- / 14dgr förra året, zulassungstelle har bara öppet på dagtid, vardagar! Mvh |
|
|
Vet inte om det går att fixa förs. på zulassungstelle, själv fixade jag först förs. på ADAC sen alla papper på zulassungstelle, vidare därifrån till skyltmakarn och ner till zulassungstelle igen för att gå och kolla att det var den bil som briefet påstod. In alles ca 30 min. Har dock en känsla av att det kan ta MYCKET längre tid om man har otur ! // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
För att få skyltar så måste du teckna försäkring. Det gör försäkingsbolaget på plats. (även dom som tillverkar skyltarna) Du får inga skyltar utan försäkring. Har du mer frågor är det bara att ringa. Du har mitt nummer / Martin Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.