|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Fårskinn på lädret under vintern....så undviker man den första köldchocken innan stolsvärmen reagerat! Annars är skinn överlägset som material. |
|
|
Håller med toby10. Om man tycker att skinnet är litet kallt innan stolsvärmen är igång är fårskinn perfekt, är i princip varmt direkt. Annars är det alltid trevligt att sitta helt naken på skinn, bra grepp får man oxå....och enkelt att torka av... |
|
yttryck |
måste bara kommentera inläggen där folk använder värmesitsen som ett gångbart försvar för skinnklädsel på vintern. Hur skönt är det att sitta på en kall skinnklädd stol en januarimorgon tills värmaren har värmt upp sätet till en skön temperatur.. man hinner fä skrevet och ändalykten ortdentligt kyld ett par gånger om.det tar sin lilla tid att värma upp sätet.. Visst skinn är estetiskt och underhållsmässigt överlägset, men på vintern använder jag mig av sittunderlägg i microfibermaterial på stolarna.. det är överlägset då materialet förmedlar en direkt uppvärmd känsla.. behöver på så sätt aldrig använda värmesitsen som för övrigt dödar bilbatteriet i förväg |
|
håller med yttryck, och hur många har fläktar i sina skinnpallar på sommaren då? typ ingen! sätta sig i stekheta svarta skinnpallar i shorts och linne är ju inte direkt heller mysigt, fast snyggt är det givetvis. undrar fortfarande vem som spiller så mkt saker i sin bil, att man är tvungen att ha skinn för renhållningens skull. :-) |
|
|
Barn! svaret är Barn. Givetvis är man sträng och de får inte äta vissa saker i bilen. Dock har barn en förmåga att skräpa/kladda ner ändå. Barn har en viss tallang att bli dåliga i magen ibland, då J-klär står det som en kvast ur munnen på dem och vips är halva baksätet fullt med spya....då är skinn absolut bäst, finns inget som slår det. Snabbt som attan bara att torka bort spyan. |
|
|
Linne !? Och jag som trodde att kebabstämpeln mest var på skämt ! :)) Skämt åsido, skinn är kallt som f-n på vintern och varmt som s-tan på sommarn. Allra helst om den är svart. Nu har jag grått skinn (lite svalare på sommarn) samt använder kupevärmare så jag tycker att jag klarar mig rätt bra. Dom gånger jag inte har kupevärmarn tillgänglig så lånar jag min håriga kompis filt (det är en hund och inget annat!). |
|
| Wallace: Även bakfulla passagerare ha en viss tallang att bli dåliga i magen ibland, då j-r står det som en kvast ur munnen på dem och vips är haöva baksätet fullt med spya... :-). Galon torde vara det optimala med tanke på polisbilarna! | |
|
:-) |
|
| Ha-ha, tänkte inte på polarna.....dom killarna är törstiga... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.