|
|
|
|---|---|
| beställde delar där ifrån för 2 månader sen men har inte fått dom än! någon som beställt ifrån denna sida | |
|
Vill oxå beställa därifrån, men blev tveksam när jag såg ditt inlägg. Finns det ingen åf i norden åtminstonde? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Jag skulle vilja rekommendera alla att inte köpa några saker ifrån UUC Motorwerks. Rob som äger bolaget har inte speciellt hög affärsmoral och är en stor lögnare. De flesta produkterna har dessutom ganska låg kvalitet i förhållande till priset och det finns mycket bättre produkter ifrån andra tillverkare. /RS2 |
|
|
bendix, skicka ett mail till dom, har hört att om de inte har alla grejor hemma väntar de med att skicka. Har beställt därifrån oxå, bara att hoppas att allt olyckskraxande inte stämmer. Har tyvärr inte hittat den produkt jag vill ha någon annan stans. Vet andra här på forumet som beställt och fått sina grejor inom 2 veckor. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Är nöjd med både produkter och leveranser, däremot är ju servicen som från alla amersikanska firmor .... sånt man vänjer sig vid. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.