|
|
|
|---|---|
|
Hallå, Måste bara dela med mig, har skickat upp bilen till Umeå för hellack, p g a stenskott och skrapad spoiler. Jag valde att lacka hela bilen för att jag inte vill ha nyansskillnader, då jag är väldigt väldigt petig och skulle inte kunna sova om huven hade en annan nyans. Dessutom fick jag en kanondeal på jobbet. Jag får bilen om ca 2 veckor och är enormt förväntansfull :) :) Jag vara bara tvungen att skriva av mig här Mvh Hawar | |
|
gratulerar till d seriösa valet.. ja lackade "halva" bilen pga stenskott, solblekt o svarta detaljer som ja ville ha i bilens färg. o missade att luckan bak va repig... Det blir hellack om ett par år!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
tja hawar... vad fick do pröjsa för ditt kalas. häls tomas |
|
|
Tjena Tomas ! Eftersom jag kände denna lackerare via en kompis så gör han jobbet för 10 000:-. Sedan så kostar Euro-transporten 4750:- tur o retur. Då slipper jag själv att köra till Umeå, jag har ju bara sommardäck till den för att den inte körs på vintern. Så fort den kommer tillbaka då ska den in på Vinterdvala :( |
|
|
Nu har jag fått tillbaka bilen och resultatet blev väldigt bra. Jörgen på STHLM Bilvård kommer och hämtar bilen den 8 februari för att gå igenom det sista så att den verkligen blänker. Återkommer med med info Länk på bilen efter lack för er som vill se: Länk Länk Länk Mvh Hawar |
|
|
det ser bra ut tycker jag, nu måste det kännas skönt att ha en 100% lack.. grattis.. själv frontade jag min m5 i går, men jag fick ju åtminstånde njuta av min nya lack i en månad. |
|
|
Ja, jag såg tråden... :( Hoppas att du klarade dig bra dock, förstår att det måste kännas j*vligt när du hade lagt ner så mycket tid på den också... |
|
|
BMW528M: Snygg bil blev ännu snyggare ;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.