|
|
|
|---|---|
pettan86 |
Tjenare! Jag ska köpa ett slutsteg men jag vet inte vad. Har funderat på ett DLS Reference 100A som finns på www.nardik.se Är det något att ha eller har ni nåt tips på nåt annat bättre slutsteg för ungefär samma pengar? Jag har tänkt att driva en 12" bas med det... Tacksam för svar och förslag på olika steg i ungefär samma prisklass! /petrus |
|
Du hittar inget bättre slusteg för det priset tro mig. (1999:- tar de för steget eftersom de köpte upp hela DLS lager) Har köpt allt till min bil av Nårdik när det gäller bilstereo. I mono bryggkoppling ger steget ÄKTA 220WRMS. (Bra stömförsörjning +50% mer kraft i slutsteget i vissa fall) Vad du än gör så köp inte nått skit ifrån MDS även om de står 2*600W så säger det inget om hur rent det spelar eller hur högt det spelar. Hela min bilstereo är uppbyggt av DLS-prylar.. låter underbart... MVH Jimmy |
|
|
Oftast lönar det sig att köpa grejer som inte har för mycket drömwatt angivna av seriösa märken... Mina favvosar när det gäller slutsteg är Rockford Fosgate, men DLS är oxå mycket bra =) Har innförskaffat mig ett RF 1100.a2, bättre steg tror jag knappast man kan hitta för de pengar jag betala, runt 4000kr. |
|
pettan86 |
Ok. Tack för svaren! Nu undrar jag en till sak, går det att köra det i 2ohm? /petrus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.