|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
tänkte kolla...köpte 9.5" breda bak fälgar till min bil.kommer dom att ta i?nån som har lr haft kanske vet? bilen e org dvs inte sänkt än....fram till sommaren ska den ner några cm.. ps.måste jag rulla skärmen? MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
Jag har 245/45 16" med 9,5" fälg bak. (30mm sänkt). Det tar i om man inte har gummi kuddar mellan fjäder varven, När man drar på... Mvh:Anders Elenius www.tvrt.tk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
ok..har 265/35 18" tror d blir så att jag får rulla skärmen:( nån annan som har tips? MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
OT: får man fråga vad en 3XX är för någon BMW? -------------- Min E30: Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
3-serien under byggnad;) |
|
Trevligt :) -------------- Min E30: Länk |
|
|
en polare hade 10*18 bak på sin, hans var sänkt 60/40. Det tog i lite men han hade inte valsat heller så han la in gummikuddar så funkade klockrent=) |
|
|
Tjenare. Man kan inte generalisera och säga att det ska passa eller inte utan att veta vad det är för offset på fälgarna. Bilen i fråga är väl en E46:a? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
precis en e46... MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
Hej igen. Om det är "normal" ET så kommer du bli tvungen att valsa in innerskärmkanten om det finns en sån kant. (Finns på E36:orna). /Edvard BMW CS # 4503 |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
hej Edvard Jo d finns en kant:( tror att d blir aktuellt med valsning. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.