|
|
|
|---|---|
|
Tipps på bra företag i mälardalsområdet, helst i Västerås. Prisbild är mest intresserad av lackförsegling. | |
|
Ring Roland Lidén på Romitec, Han är mycket duktig och öppnar ny anläggning i Västerås nu. 08-571 319 03. /Chrille. |
|
| Mr CAP. Västerås. Hejargränd 6A 021-35 86 20 | |
|
cly: Tackar, ska ringa dom. |
|
|
Hej! Finns en som heter Roger o har annons i Västeråsaren..han är duktigt och mycket billig.Kan fixa nummret om du vill. |
|
|
Hej! Finns en som heter Roger o har annons i Västeråsaren..han är duktigt och mycket billig.Kan fixa nummret om du vill. |
|
Gemini__ |
Finns ett ställe i Köping, som jag har använt mig av. Kan därför starkt rekommendera det. Mycket seriös kille, som vägrar släppa iväg ngt som inte är 100%-igt! Köpings bilvård Furuvägen 18 73143 Köping Tel: 0221-82800 Mobil: 070-2068210 Mvh: Thomas Länk |
Gemini__ |
Kan tilläga att det är ett Tefcar-Center. Länk |
|
Om du har en sväng förbi stockholmsområdet så är Stockholmsbilvård, Valhallavägen 156, 086650810 set seriöstaaste stället jag lyckats ihitta i sthlm men det kanske ligegr för långt bort. Mvh Asken |
|
|
Asken. Testat A L L A Mr CAP ? A L L A Ditec? A L L A småfirmor a.k.a olles rekond. om inte. gör de innan du kallar han seriösast. lr äre så att du själv är involverad i sthlms bilvård? bara en liten undran. Mvh Daniel. |
|
|
Daniel, Läs Askens inlägg tydligare. Står klart och tydligt "seriöstaaste stället JAG LYCKATS HITTA i sthlm". Vad mer begär du? Rekomenderar dig att göra en sökning här i forumet på Stockholm AND Bilvård så får du se att det är betydligt fler än Asken som har mycket goda erfarenheter av denna firma. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Finns nåt Car Wash Center (Ditec) i Västerås som enligt uppgift ska vara bra. Även Tidy Car i Västerås har goda vitsord. ///MVH Hasso Länk |
| Hej det finns en firma i västerås som heter romitec den killen är den seriösaste i stan ring han på 021-142060. för att jag har provat de flesta i stan som tex: MRcap ditec och TEFCAR det sist nämda var det sämsta rekondfirman i stan.PS vill tilläga att jag har lämnat bilen dit i flera år men de senaste 1 1/2 har det blivit helt kas efter dom har byt ägare | |
| Kolla in bilvården, på frejgatan, Steamauto. Vad jag minns så är de rekondare åt autoropa ( ferrari för de som inte vet ) i alla fall var. Lämnade in farsans Range rover där en gång, det kosta lite mer, men f** va bra d blev! | |
| Kolla in bilvården, på frejgatan, Steamauto. Vad jag minns så är de rekondare åt autoropa ( ferrari för de som inte vet ) i alla fall var. Lämnade in farsans Range rover där en gång, det kosta lite mer, men f** va bra d blev! | |
| Jag kan också rekommendera Stockholms Bilvård, Jörgen Sandell som är mycket duktig (nej, jag är inte heller involverad i detta företag). Jag har anlitat Sandells firma flera ggr och alltid varit väldigt nöjd med resultatet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.