AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
4.590

Tips på bra bilvårdsföretag

Tipps på bra företag i mälardalsområdet, helst i Västerås.
Prisbild är mest intresserad av lackförsegling.
Ring Roland Lidén på Romitec, Han är mycket duktig och öppnar ny anläggning i Västerås nu. 08-571 319 03.

/Chrille.
cl
13
cly
525 Touring -93
Mr CAP. Västerås. Hejargränd 6A 021-35 86 20
cly:
Tackar, ska ringa dom.
PW
298
PW
E38 735ia-99

Hej!

Finns en som heter Roger o har annons i Västeråsaren..han är duktigt och mycket billig.Kan fixa nummret om du vill.
PW
298
PW
E38 735ia-99

Hej!

Finns en som heter Roger o har annons i Västeråsaren..han är duktigt och mycket billig.Kan fixa nummret om du vill.
Gemini__
Finns ett ställe i Köping, som jag har använt mig av. Kan därför starkt rekommendera det. Mycket seriös kille, som vägrar släppa iväg ngt som inte är 100%-igt!

Köpings bilvård
Furuvägen 18
73143 Köping
Tel: 0221-82800
Mobil: 070-2068210

Mvh:
Thomas

Länk
Gemini__
Kan tilläga att det är ett Tefcar-Center.

Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Om du har en sväng förbi stockholmsområdet så är Stockholmsbilvård, Valhallavägen 156, 086650810 set seriöstaaste stället jag lyckats ihitta i sthlm men det kanske ligegr för långt bort.
Mvh
Asken
cl
13
cly
525 Touring -93
Asken. Testat A L L A Mr CAP ? A L L A Ditec? A L L A småfirmor a.k.a olles rekond. om inte. gör de innan du kallar han seriösast.

lr äre så att du själv är involverad i sthlms bilvård?

bara en liten undran.

Mvh Daniel.
Daniel,

Läs Askens inlägg tydligare. Står klart och tydligt "seriöstaaste stället JAG LYCKATS HITTA i sthlm". Vad mer begär du?

Rekomenderar dig att göra en sökning här i forumet på

Stockholm AND Bilvård

så får du se att det är betydligt fler än Asken som har mycket goda erfarenheter av denna firma.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Finns nåt Car Wash Center (Ditec) i Västerås som enligt uppgift ska vara bra. Även Tidy Car i Västerås har goda vitsord.

///MVH Hasso
Länk
re
4
repig bmw
Alpina1999
Hej det finns en firma i västerås som heter romitec den killen är den seriösaste i stan ring han på 021-142060. för att jag har provat de flesta i stan som tex: MRcap ditec och TEFCAR det sist nämda var det sämsta rekondfirman i stan.PS vill tilläga att jag har lämnat bilen dit i flera år men de senaste 1 1/2 har det blivit helt kas efter dom har byt ägare
MG
2
MGMswe
Bmw 325 touring - 03
Kolla in bilvården, på frejgatan, Steamauto. Vad jag minns så är de rekondare åt autoropa ( ferrari för de som inte vet ) i alla fall var. Lämnade in farsans Range rover där en gång, det kosta lite mer, men f** va bra d blev!
MG
2
MGMswe
Bmw 325 touring - 03
Kolla in bilvården, på frejgatan, Steamauto. Vad jag minns så är de rekondare åt autoropa ( ferrari för de som inte vet ) i alla fall var. Lämnade in farsans Range rover där en gång, det kosta lite mer, men f** va bra d blev!
Bi
305
Bimmernerd
530dM xDrive Touring -12
Jag kan också rekommendera Stockholms Bilvård, Jörgen Sandell som är mycket duktig (nej, jag är inte heller involverad i detta företag). Jag har anlitat Sandells firma flera ggr och alltid varit väldigt nöjd med resultatet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.