|
|
|
|---|---|
| Är det någon här som har EU-skylt? Det har väl diskuterats att införa EU-skylt som standard men inget är väl bestämt om det, såvitt jag vet. | |
|
Som det är nu får man välja om man vill ha Eu-skylt eller den "vanliga" skylten. Något krav på Eu-skylt kommer troligtvis inte att införas... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Japp, jag har EU-Skylten på min älskling. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Trodde det var "obligatoriskt" numera. Säger man inte direkt nej så verkar alla ha det. Syrran köpte ny audi, med eu-skylt. Ingen som frågade om hon ville eller inte. | |
| När bilar registreras blir det sedan den 1:a maj i år automatiskt EU-skyltar om inte annat anges. | |
|
Hmm regbessade min bil för 3 veckor sedan och där frågade besgubben om vilka jag ville ha. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Har oxå..*L* | |
|
Det är valfritt... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Beställde nya och då kunde man välja båda modellerna på V V |
|
|
Satt på min vid köpet. Är det fler än jag som sett felmonterade tillsatsskyltar/bakstycken där den gulblå delen har monterats till höger om regskylten? Har sett några, är det så svårt att få till det, även om ett "S" KAN vändas uppochner? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.