|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| du har powerpost johnor | |
|
Annonserar lite M30-trim just nu på Rejsa. Länk |
|
|
Hur gick det sedan för Nasty och Johnor? Blev det några dräpar M30s? //Niclas |
|
|
E21 såld. Köpte en annan e9 sålde den också...bara rost. Sen har husrenoveringar och M6 renovering och alla andra projekt gjort att detta legat på hyllan, sen har man blivit ordförande i BMWCS också. Johan |
|
| Tråkigt att höra ang m30n, då står vårt hopp till Nasty nu då om vi ska få se nån riktigt fet m30. | |
|
Finns fler i garagen som bubblar.......... :-) |
|
Ekin |
tror nasty bara snackar skit..har han trimmat nåt själv? är hans hemligheter hur andra ska trimma hans motor åt honom? |
|
Kan inte hålla mig för skratt! Hur kan man säga att det är hemligt!? Haha.. Det är inte direkt Nasa som har uppfunnit en ny lättviktslegering som är det hemliga receptet. För öven om du skriver exakt vad som behövs göras i din topp för att få ut 350hk är det ingen vanlig svensson som klarar att porta, plana, fräsa nya förbränningsrum och byta vevlager direkt. Så det lämnas iaf bort! BMW CS #07491 |
|
|
Här finns en byggtråd om Hello Nasty's E28 för den som är nyfiken: Länk Att han bara snackar skit vet jag inte om jag håller med om. |
|
|
Ryktas att bmw02tourings motor (ombyggnad av min gamle spis) redan är men blir ännu lite bättre till nästa säsong!! :D Det ser jag fram emot!! /Otto |
|
|
Då får vi hoppas att han uppdaterar sin projekttråd på E28-sidan (när forumet kommer igång igen).. Misstänker att den är ditt gamla grenrör som är till salu på PowerBörsen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.