|
|
|
|---|---|
Astral |
Söker rep. handbok & instruktionsbok till 325 coupe -92 gärna på svenska nån som vet var man kan få tag i det till humana priser ? tack på förhand |
|
Rephandbok är väl Haynes bra vad jag förstått, men den kostar en vacker slant(1000kr)?. Instruktionsbok borde finnas att köpa hos närmaste BMWhandlare för kring en hundring. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Jag köpte Haynes rep. handbok för E36 91-96 för 198 eller 298kr på biltema i höstas, men det kanske finns flera olika sorter.Den är såklart på engelska, men man får en översättningsguide på köpet. | |
|
Haynes 15 pund: Länk Bentley 50 pund: Länk Har Bentley manualen för 5-serien och den är mycket omfattande och bra. Men jag har använd Haynes böcker för Volvo och pickupen och de är också bra. På amazon finns det "kundtyckanden" som jmf böckerna. Prisskillnaden är ganska stor. Man kan ju köpa båda, Haynes-boken finns på amazon också. Den är helt ny men bör leta sig fram till ÅF:arna nu, annars kan din lokala boklåda ta hem böckerna, skriv bara ner förlag och ISBN-numret. /göran, vintermannen/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.