|
|
|
|---|---|
|
Visste inte var jag skulle posta detta inlägget. Vad heter låten som spelar i videon med hybrid 325i med M3 motor om? Om någon har sett den förstås? I videon står allting som är gjort med den osv, alltså inte videon då fälgen körs sönder. Vore superbra om någon visste vad den heter och vilket grupp. //Schnitzer | |
|
Länk för att kunna hjälpa dig ?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Nu hade förstås servern strulat där filmen ligger hörde jag. Om den kommer upp igen med samma länk så är det i alla fall: Länk //Schnitzer |
|
| Vill också veta vad låten heter. Kan ju alltid säga att han sjunger något med I wear a X.... i refrängen. | |
|
Det är väl stylingkompaniet som äger (ägde) den bilen!? Du kan ju alltid skicka ett mail till de och fråga |
|
|
Jag har redan gjort det men det var inte de som hade gjort videon och de visste inte heller vad det var för låt. Filmen finns att ladda ner på sportbilen.se, men jag tror att man måste vara medlem. //Schnitzer |
|
|
Ska jag lösa gåtan åt er?... =) ledtråd 1. Gruppens sångare har varit med i en dokusåpa på tv3 ledtråd 2. Gruppen är från Norge ledtråd 3. Gruppen har haft en hit med låten R.O.C.K ... . . . . . . Svar: Shaboom och låten heter X-Ray Specs för övrigt så finns filmen å ladda ner på DC hubben Ancient |
|
|
Det trodde jag aldrig att det skulle vara! Tack Chrille! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.