|
|
|
|---|---|
|
Jag skall byta dämpare runt om på min 525:a och jag undrar om det finns någon som har provat sportchassit från sachs. tydligen skall det vara ganska färskt på marknaden man jag fick ett bra pris på kompletta ben ( 4 st 5800:-) så jag kommer nog att slå till.. | |
|
Sachs är en av tillverkarna av bmw orginal. Så de är med stor säkerhet ett tryggt köp rent kvalitets mässigt. Jag vet att autoexperten säljer dessa sportchassi. Tänkte köpa ett sådant till min 328 men de blev som de blev o nu står de en 330 i garaget istället. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
Dragan525 |
firebird: Är det den som heter Sachs performance?? den är rätt ny på marknaden som du säger...om det är den o du kan köpa den för 5800 så slå till direkt...kan du fixa till mig också? autoexperten ville ha nästan 8000kr.. Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
| Japp Sachs performance. Skall kolla om jag kan fixa flera till samma pris. | |
| Hade sachs performance på min 540 -93. Funkade kanon!! Mycket bra avvägning mellan komfort och väghållning! Rekommenderas!! | |
| Sitter sådana på min 540 -93 också sedan i sommras och jag är också nöjd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.