|
|
|
|---|---|
|
Finns dessa? Var inne på Theanders Bil i Lund och såg att de hade ett vitt släp med E36ans touring bakljus och ett bmw märke på. Hemmabygge? Det såg precis ut som ett sånt släp som alla danskar kör runt med. Någon form av tält. God jul ! | |
|
ChristianF: Finns två st till salu på Bmw se nedan: BMW Multitrailer "grundmodell" Årsmodell: 2000 Körsträcka: 2 mil Pris: 15.000 kr Färg: Vit Karosseri: Övrigt Info: BMW Multi-Trailer består av en grundplatta som kan byggas på med moduler och hållare - allt för att tillgodogöra ditt transportbehov! Med t. ex. motorcykel- eller transportmodulen, kan du transportera MC, cyklar, snowboards, skidor m. Se mer på www.bmw.se/pages/service/multi trailer.jsp Försäljare: Olle Rutgersson Bilcentrum AB, Uddevalla tel. 0522-646560. BMW Multitrailer släpkärra Årsmodell: 2000 Körsträcka: Pris: 17.900 kr (14.320 ex moms) Färg: Vit Karosseri: Övrigt Info: Avdragbar moms, BMW´s Släpkärra perfekt att köra bla motorcyklar på, det går att köpa till kåpa. Försäljare: Autowåx Bil AB, Karlstad tel. 054 - 21 77 12, 0702-21 77 12. |
|
|
Kolla här. :-) Länk Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jaaa. en sån där var det. ohyggligt ful! ;) |
|
|
Ganska häftig faktiskt! :)) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Brutalt. =) Sån vill jag ha. MVH Morgan. |
|
|
Står en på inte helt okända Sportbilscenter i Malmö för ca 25 000:- Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
ha till vad? ....det där är inget släp, mest pinsamt ;) |
|
|
Den här är pinsam;-) Länk Två bilar är fler än en.. |
|
|
Precis den bilden tänkte jag på när jag läste rubriken!!! Tycker den kombinationen är riktigt tuff och dessutom mycket snyggt gjort. Vill ha en sådan fast E46touring =) Diesel-räsern |
|
|
kanske lite overkill iofs med avgaspipor på ett släp eller? Diesel-räsern |
|
|
kanske har han diesel-driven uppvärmning?? snyggt gjort men inte min kopp the... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.