|
|
|
|---|---|
|
vad ska man räkna med för pengar på en ny M3? Manuell låda, navi. Någon?? Nipply | |
|
Kolla på BMW.se Står vad alla tillägg kostar och grundpriset är ju 547.000kr. Men runt en 600.000kr får man räkna med. Min kostade 675.000, med SMGII dock. |
|
|
Tack för info! Nipply |
|
|
Imola vad har du för utrustning på din ? Mip |
|
|
mip: Hi-Fi högtalarsystem Harman/Kardon Navigationssystem Professional Armstöd fram Lättmetallfälg M Dubbeleker 67 Golvmattor i velour Läder Nappa Larmsystem med fjärrkontroll Parkeringsdistanskontroll (PDC) SMGII Drivelogic Shadowline Elektrisk inställning av ryggstödsbredd och svankstöd Taklucka av glas Och säkert något mer jag glömt... |
|
|
mip: vad har du-? |
|
|
titansilver metallic spirit/läder nappa svart helskinn ytterspegelpaket (elektriskt uppfällbara speglar) klimakomfort-framruta el-sollucka i glas el-solgardin bak fotmattor i velour rökarpaket armstöd fram Båda framstolarna elektriskt breddinställbara ablagepaket ? Vet inte hur man översätter det Stolsvärme förare samt passagerare Strålkastar rengöring Park distance control PDC Regnsensor med åkljus automatik Aut avbländbara speglar Xenonljus halv/helljus Navigation / TV 16:9 widescreen BMW assist Trådlös mobiltelefon CD-Växlare för 6 skivor HIFI högtalarsystem Harman Kardon Högglans shadowline titaninredning Däcktryckskontroll DSC antispinn Lättmetallfälgar 19" M 67 smidda och polerade Sequenzielle M Getriebe 2 (SMG2) Sen är det självklara saker som: elhissar fram/bak elstolar (minne på förarsidan) farthållare knappar i ratten ECC m.m. (allt det vanliga) Mip |
|
|
Får nog spara ner listan nånstans fick lite skrivkramp :)) ///mip Mip |
|
| ablagepaket=förvaringspaket | |
|
MIP, Då kan du förklara hur man ställer chassiet då :-) Var det inte KW du hade ;-)? M |
|
| Eller var det Imola :-D | |
|
michel: Det är Imola som har det Kw systemet |
|
| Hoppas imola kan svara snart, vill montera mitt chassi.. | |
| Dämparen e trasig :-( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.