|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar lite på en ny bil till våren. Har tänkt på en M3 E46 SMG cab eller coupe. Även funderat på Porsche 996 eller Maserati 3200GT. Vad tycker ni, fler förslag? Tack! Jag har dock svårt för att hitta bilar som är lika roliga som M coupen. | |
|
645iC? SL500? Ska det vara nytt eller beg.? Kan dock verkligen hålla med om att M Coupen är otroligt underhållande! /Manray/ |
|
|
Hej! Jag hade tänkt mig lätt beg. Är ute efter något sportigt. |
|
|
Om jag var i din situation skulle valet stå mellan M3 och 996. Dock hellre M3, om det inte handlar om 996 Turbo! /Manray/ |
|
|
Personligen skull jag ta maseratin, grymmare bil får man leta efter. Har iofs inte kört Porschen någon längre sträcka men ändå. |
|
|
Maserati 3200gt är en underbar bil ljudet är enormt men lite gubbig =). Har en god vän som har 996:an den här väldigt kul att köra men skulle jag vara du skulle jag köpa en 993 turbo. Mvh Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
| Har själv funderat på en 996TT, det är väl den enda Porschen som kan matcha M3:an (okej GT3 och GT2 med...). | |
| M3:an är väldig läcker.....kanske bättre andrahandsvärde på Porsche när det är dags att sälja. Lotus V8 GT kanske, men troligtvis en verkstadsbil? | |
|
Tjena Philip Jag håller på 996 eller 993, Porsche är enligt mig de finaste bilarna som finns. Precis som du påpekade själv är andrahandsvärdet en klar fördel med Porsche också. |
|
|
Tjena! Porsche är härliga bilar, likaså M3 SMG så jag får nog fundera lite.....kanske finns fler alternativ. Ring nästa vecka så kan vi köra en tur. |
|
| Skulle jag nånsin få råd med en Porsche skulle det bli en 993 Turbo! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.