AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.402

Mord På Mazda RX7. Sjuk Film!

Daytona
Så här tar man död på en Mazda RX7. En seg bil som pallar mycket ändå. Imponerande faktist. Men en sjuuuk film. Här är länken iallafall:Länk

Hoppas länken funkar!!!

MIN EX:Länk
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Jodå den funkade :))))

Mvh Janne.
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
den var allt seglivad den motorn... undrar hur den hade klarat av så konstant maxvarvtal på autobahn? troligen bättre med tanke på kylningen,eller?

Diesel-räsern
Undrar vad grannarna tänkte? Lite hög tomgång. :-)

Med fungerande kylsystem skulle den kunna stå där och varva än idag. Sålänge oljefilmen är hel och motorn har korrekt arbetstemperatur så klarar moderna motorer betydligt högre påfrestningar än vad de flesta tror.
sh
820
shu!
525i -91
ojoj , gråter i motorhjärtat ;> Fastän det är en japps .

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Humor... =) Fan va den tjöt. Jag har gjort samma sak på en Volvo 264 från typ -83. Den riggade jag på fullgas och startade den. Den pissade ur både olja och vatten efter 5 min. Men det tog 10 min och 14 sek för den att lägga av. Och anledningen att den dog var att bränslepumpen var stendöd. =( Jag hade för mig att alla jämt säger att gamla "volvo" 6:an inte klarar av varv. *asg*

MVH Morgan.

El
338
ElNiko
325iT-92
Det är ju rätt inponerande med tanke på att de sa att ena rotorn var kass... Synd att vankeln aldrig slog, de varvar ju rätt fint...
/Niklas
vilka nötter...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.