|
|
|
|---|---|
|
Precis som rubriken antyder så tänkte jag höra med er grabbar som brukar ha koll på det mesta om någon har nått bra förslag angående vinterförvaring i 08-området helst till ett så lågt pris som möjligt förstås. Detta verkar ju vara en omöjlighet men kan ändå vara värt att höra sig för. "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Andersson_CSI: På blocket finns det flera alternativ: Länk |
|
haimaul |
Aprikosen-garaget i Solna (Vreten), under Länsförsäkringar! Ägs av Carpark, är ett varmgarage, kostar 400 kr i månaden +moms och det springer inga människor där som inte har där att göra - man måste ha kort och kod för att tra sig in. Har min bil där, och sist jag var där stod flera andra BMW där också, liksom en Lotus och diverse jänkare. M.a.o. ett typiskt avställningsgarage. Rekommenderas varmt! Man får ingen numrerad plats utan får leta upp en ledig, men det är inga problem. Why pamper life's complexities//When the leather runs smooth on the passenger's seat |
|
okej det låter som ett bra alternativ men finns det några möjligheter att göra nått med bilen där lr är det bara ren förvaring? "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
haimaul |
Bäst att ringa Carpark och fråga om det finns några bestämmelser kring det, men det är nog mest avsett för förvaring. Mindre jobb är säkert okej men typ växellådsbyten blir nog svårare. Why pamper life's complexities//When the leather runs smooth on the passenger's seat |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.