|
|
|
|---|---|
|
Lampbyte i värmereglaget och klockan i en M coupé?? Hur byter man lampan bakom ovan nämnda mätare?? HAr kollat lite men kommer inte på hur man gör?? Nån som vet?? Tacksam för svar. Anders M-POWER! | |
| anders: finns två relativt färska trådar om det . försök med sökfunktionen. vad jag minns så verkar det vara delade åsikter om man ska ta ut radion eller gå genom panelen på sidan på passagerarsidan... | |
| Grattis till en underbar bil. Du blir garanterat nöjd! Tror jag har sett bilen du köpte, ägdes av en kille på Förenadebil för något år sedan, togs in av en dansk kille från BMW i Munchen. Vanos var bytt om jag inte minns fel. Lycka till! | |
| Jättegrattis till en riktig leksak, Anders. En äkta tidig hjulklapp, du kommer att ha mkt kul med den, det garanterar jag. | |
|
är det den i galleriet inlagt idag? grattis till en riktig Supercar from BMW! nu är det bara vänta på våren och börja bränna gummit! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag längtar satan till våren.. Men det e ju bara 4 månader kvar !! Suck!! M-POWER! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.