|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Oreo: Mannen som beställde den bilen var nog färgblind ;) Men exteriörfärgen är den vackraste färgen för mig. M V H Stephan |
|
|
Stephan: Haller med om att Alpinas bla farg ar en riktig hojdare! Ar ratt sa konfunderad over interioren - det verkar som solen ligger pa och da kanske fargerna inte kommer fram riktigt bra pa kortet.... Det verkar som att de har problem att salja den, da priset ligger ca 50' under vad en liknande bil med annan inredning kostar, sa det kanske inte bara ar i solen som bilen inte ser sa bra ut. Jag antar att manga Alpina kopare vill ha en utseendemassigt mer neutral bil: snygg bla exterior, gra kladsel, switchtronic och superstark motor och det ar bara de riktiga kannarna som ser skillnaderna mot en standard 520. |
|
|
ahhh, den saffransgula 3 serien där va ju en riktig kanon :)! för mig tillbaka till tiden den tiden man körde en saffran pärlemo puch dakota :)! sicken känsla, 3 växlar, brände sig på sommaren när man körde i shorts å man kom åt avgasröret ojjj, nu blev de OT, sry :) gled iväg där ett tag i gamla minnen |
|
|
Skönt.. Jag trodde bara det var jag som inte "riktigt" gillade den caben ;-) Har för mig att jag sett en individual M3 coupe som var extremt mint grön oxå... Kan inte heller vara speciellt lättsåld... Tala om 80´tal... Mvh Jimmy |
|
|
Det står en svart 330 med samma "gula inredning" som på bilderna hos BMW i Göteborg, ser faktiskt riktigt läckert ut. Själv hade jag en Porsche innan, silver med rött läder, jag gikllade det skarpt, tjejen var höll inte med mig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.