|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tänkte dela med mig av enligt min smak misslyckade men även lyckade Individualbilar... Håll till godo: Misslyckade: Länk Länk Länk Lyckade: Länk Länk Länk "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Håller med. Dock gillar jag inte röda inredningar... /Johan |
|
Scheckheft |
Hej X5:an är läcker. Har spanat in den en längre tid. Men priset :( Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
330´n och kryssfemman var klockrena, rött må va sexigt, men hur länge?, risken finns att man tröttnar på en sånn "vass" färg . /kalle |
|
|
325cabben var skitläcker fick jag en länk av hasso nyss, får väl skramla till den i hjulklapp åt karln:) Asken |
|
|
Asken: Första kronan i bössan lägger jag....:):) "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Undra om man kan säga att 316:en är grön-metallic? Man kan dock säga ful som stryk ;) X5:an är ju trevlig //Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
Här har vi en "blandras"! Länk Mindre lyckat yttre men dock en väldigt finn insida. "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
gick lite fort där fin ska det stå!:) "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Lyckad kombination: Länk Men det snyggaste är en Orientblå/ med tobaccobrun inredning samt cromeline interiour. Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Har lite svårt med taxi-blå panel, men blå piping mot vaniljfärgat schinn är inte dumt. Fanns en del hyfsat smakfulla bland exemplen men inga fullpoängare enligt mig, det finns bara en fullpoängare enl. mig, gissa! ;) M V H Stephan |
|
|
En rosa B12a med neongrön inredning med blommor på? =P Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
2 st lyckade, dock så skulle man ha ljusa inredningen i den blåa..., har för mig att jag såg nått liknande i sthlm i somras... Länk Länk |
|
| 320:n hade gärna fått ligga under misslyckade för mig. | |
|
Ett fruktansvärt intressant faktum att dessa bilar speglar den första ägarens smak totalt, och om de är smakfulla eller ej är egentligen upp till var och en av oss... de är INDIVIDUAL :-) Oavsett om man gillar en kycklinggul M3 med plommonfärgat skinn eller inte så är det fascinerande... MVH, E38B12 |
|
|
Soki: Du är väldigt nära nu :DDD //Stephan |
|
|
Har litet svart att kategorisera den har: Länk Vad sager smakpanelen?? |
|
|
Den var ju snygg! Blandning mellan en vattenrushkana och stolarna på finlandsfärjorna. =) Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Var det inte någon här på forumet som hade en individual M3 cab med lila-met lack och lila/gul skinninredning...? Har för mig att det oxå var ljust trä i den. Mvh Jemej |
|
|
Jemej, Den bilen var till salu i Skåne för ett tag sedan, och på börsen... troligen den mest smaklösa bil jag sett i verkligheten. Riktigt vidrig. MVH, E38B12 |
|
| Det var ju bra att det finns atminstone 2 personer i varlden som tycker den var snygg ;-)) Vagar man kopa en sadan dock med tanke pa att den skall saljas vidare ngn gang och inte ges bort.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.