|
|
|
|---|---|
|
Som jag har förstått i tidigare inlägg så omfattar boken inte 24v motorerna. Om man tar bort motorn, stämmer boken förövrigt in på min bil? En 520 Touring -93. Det jag mest är ute efter är hur man bytar torkarsystemet fram, glapp i axeln. | |
| Tog en snabbtitt i den, täcker bara almänt om det och visar bilder från en e30 och inget hur man demonterar torkar mekanismen...så man har inte mycket nytta av den i detta fallet. | |
|
ByggareBob: Tyvärr så tydligen att din FINA bil ;) bara finns med i dyrare böcker, jag fick detta tips: Bentleys 5-series www.adlibris.es |
|
ormen |
jag fick med en bra bok till E34 av säljaren i Tyskland, tyvärr på tyska, men den kanske finns översatt... den behandlar 24V motor, fram o bakvagn, växellåda, bakaxel, inredning, vindrutetorkare, klimatanl. elschema osv. mycket mer omfattande än Haynes... BMW 5er REIHE H.R. Etzold ISBN 3-7688-0651-0 Delius Klasing VERLAG ska lägga upp en bild på den på min hemsida... |
|
Blackrose> VEm fick du det tipset av??? Boken finns inte...??? *BAWORAK* |
|
ormen |
där var den! Länk |
|
Den har jag. Köpte den för ngra månader sedan. Den är ganska bra faktiskt, betydligt bätre än Haynes... *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.