|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
HEjsan har meckat lite med inredningen och airbag lampan har lyst ett tag nu, Första gången jag besiktigade bilen gick den igenom på det men så var jag på inges bilverkstad i alingsås och han tycket det var konstiga att den gick igenom.. Någon som kan hjälpa mig snabbt för den skall bes i dag kl 15.00 Anmärker dom på det.? |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Inga problem, ingår inte i bilprovnings program än så länge, har någon synpunkter så är det fel. enligt vår bes guru Jeppe. ///MVH Hasso Länk |
bmw320cab |
Fan vad grymt med ett sådan snabbt svar... TACK så mycket Hasso.... :) |
|
På stationen här så har de anmärkt på det på en del av våra bilar... Kanske bara gäller från nån viss årsmodell? |
|
bmw320cab |
Okaj.. vi får se vad dom säger sedan när jag kör upp med bilen.. |
bmw320cab |
Tjaa det var inga problem han tittade inte ens på lampan. Men han hade en komentar om "BMW" vad det stog för "Bangladesh motor werken" Hmmm Backa över han när jag skulle åka där ifrån.. hehe |
|
Clintan: Kontroll av airbaglampan eller airbagsystemet i sig är ingetnting som ingår i besiktningsprogrammet. Har någon fått anmärkning på detta är det alltså felaktigt. Tilläggas kan att det finns möjlighet att anmärka på om varningsmärke saknas för airbag på främre passagerarplats... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| ja måste ba skriva att de ä bra me såna här sidor som man får råd å tips ifrån,ha hjälpt mej mkt,tack allihopa=)//micke | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.