|
|
|
|---|---|
|
"inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förrut jag drömde om.." att jag hade för höga avgasvärden! efter att nyss ha bytt lamdan pga av detta så vaknade jag med tårar i ögonen och bultande hjärta. huga! drömde även för en tid sen att nån snodde min älskling med min skinnjacka liggandes innuti! dessa 2 saker är d viktigaste i mitt liv just nu och i drömmen letade jag upp människan som gjorde d (kändes lite som ett rpg, typ baldurs gate eller final fantasy) å slog han upprepade gånger i ansiktet medan en klasskompis stog vid sidan om och fnittrade. tror jag är psykiskt sjuk... nån annan som drömt nått om sin spinnande metallbrud? :) | |
| jaaa, faktiskt....drömde senaste natt att jag hade en ny beemer, en gul/guld 3-serie...suck... >tittar på 80-talaren på gården< | |
| brukar hända mig också,drömde för nån vecka sen att min toppapackning gick fan vilken mardröm | |
|
hehe var glad att du drömde, för ja har blåst min på riktigt.... Varken kul eller billigt,snyft.... |
|
|
Dröm: ...sommartid, den där perfekt kurviga nyasfalterade småvägen, en M3 e30 med ylande motor samtidigt som du sitter hittar det där perfekta "flytet" i körningen.... Mardröm: ...höst och regn, sliten gropig väg, en 343DL med remdrift, du vet inte vem som kör eftersom du ligger bakbunden i skuffen med en grillkorv i vardera näsborre... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.