|
|
|
|---|---|
|
Hej! Var kan man beställa liten reg skylt ?? Det finns någon firma i skövde som tillvärkar såna ?? Någon som vet webadressen ?? Var kan man beställa M märke till bagage luckan ?? Tacksam för hjälp ! Ezi Pezi | |
|
1. Bland annat Micro sålde åtminstone sådana förut. MEN de är inte lagliga och du kommer att få böter (600 kr om jag inte mins fel) om polisen sköter sitt jobb rätt! 2. M-märke kan köpas hos närmaste BMW-verkstad. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
JA JA! Jag har kört med såna på alla mina bilar innan blivit varnad en gång bara ! Kommer inte ihåg adressen till det företaget.! Ezi Pezi |
|
|
Johan B: Nu tycker jag du är taskig ;) Tyckar faktiskt att det på vissa bilar ser för hemskt ut med stor skyt fram, nästan så man vill flytta till USA ... Oftast så får du inte böter direkt utan (enligt egen erfarenhet): * Anmodan att skaffa framskylt (snarast utan tidsangivelse) * Besiktning (faktiskt hel besiktning av en liten aspirant) alternativt tar de böter då .. och har för mig att det är 400SEK Jo, tilläggas bör att den enda BMW som det är OK på är Z3:an övriga skall ha stor skylt enligt min uppfattning. |
|
| CoolBlueM3Coupe: Finns även möjlighet att få liten skylt om du har en USA-baklucka på t ex E39. Om du kan genom bilder och relevanta mått bevisa att en "normalstor" skylt inte får plats. Är det så bak så är det ju bara att beställa två skyltar för bakre placering... | |
|
>300: Jodå, jag vet att man kan skriva till VV och be om att få använda en liten skylt. Tanken föresvävar mig vad det gäller 996TT:n, det ser inte kul ut med en jätteskylt mitt fram ... :( Antar att det finns andra argument också, någon som har något bra som jag kan använda?? |
|
| du kan beställa en lite skylt på www.dekaltrim.nu | |
|
Ett longshot, skaffa personlig skylt regga den till en gammal skrotig jänk du köpt för småpengar, du får ut 2 små skyltar, kontakta sedan bilregistret för flytt av personliga reg nr till din nuvarande bil och då har du ju helt plötsligt 2 st små skyltar att montera dit, fabror haffa kan ju inte säga nåt pga att skyltarna är original. My car Länk |
|
|
Vadå, kan man få små skyltar bara för att man har eget reg? /Johan |
|
|
Han menade på att jänkaren (amerikanaren) har ju små skyltar "original" och då måste ju även VV skicka ut små skyltar, flyttar man sedan över den personliga så har han ju kvar skyltarna, dom skickar inga nya då, mig veterligen.. och då är det ju bara lite pappersjobb som ska ändras, och så kan han sätta på dom på sin andra bil sen. Fast, hur pappa blå ser på det är ju en annan sak.. men det låter ju som att det skulle funka. :) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Hade man testat det hade man säkert åkt på de fyrkantiga :) /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.