|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
25000 mil cirrusblå manuell rost i: alla dörrar alla skärmar framkant på huv Balkar(bra att veta på bes) Läcker vatten, möjligen vattenpump läcker olja från bakre packbox Fin invändigt Max 7 papp ? |
|
köpte min svarta f.d 520iA-89 med rasad/sprucken topp för 12500, diverse smådetaljer var trasiga eller saknades men iofs var den relativt rostfri. litet nött på förarsätet, 27' mil nånting. rosten är lätt fixat skulle jag tro bara det inte är hål fick sedan sålt den för 26' efter lagad topp. kanske 10-12' skulle den vara värd "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
-BeeMWe- |
Blööäää blev tvungen att punga ut med 1500 extra än vad jag bjöd. 8500 blev det iaf, helt sjukt billigt med tanke på hur bra den går. |
|
inte så dåligt pris för dig iaf!!! men dåligt för f.d. ägaren =D "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
-BeeMWe- |
Mjo med tanke på att han köpte den för 20 papp för ett år sen hehe. |
|
Verkar vara en del rost att laga och lacka om dock....? /Simon |
|
-BeeMWe- |
Mjo men den kan nog krängas för 15 som den är nu, men jag ska behålla den. Blir ett stylingprojekt. |
|
dörrar, huv å framskärmar iaf finnes t.ex här på powerbörsen. balkarna är bara att kapa bort rosten och svetsa igen sen tectyl eller dylikt. vattenpumpen går väl på 700 bagis och är bytt i en handvändning, helst ska kylarn demonteras slipper man paja den "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
-BeeMWe- |
Sakerna är inte så sönderrostade att de behövs bytas ut, blästra ska nog räcka. Enlitg Haynes skulle det krävas en expert(enligt ders svårighetsgrad) att byta vattenpump :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.