|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
En bil på topp 10 i Clarksons urval e ju inte så dåligt. Sträck lite till på er M5-ägare :-) Måste för övrigt säga att hans program "by far" var bättre än 5th gear:s även om det gick lite för fort ibland. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Detta är en DVD/VHS som kanal5 visar. Dvs det är Clarkson själv som gjort den utan top gear gänget. 5th gear hade bara 30 min istället för 1,5h och då har man lite mindre frihet. Clarkson har ett gäng dvd/vhser som är klart sevärda! |
|
|
Doggeli, Ni får nog se över era översättare lite grann tror jag ;) Det tog ett par sekunder innan jag kopplade vem "överstyrningens mästare Tiffiny Dell" egentligen var :D Wauxhall är inte heller riktigt rätt :) Annars ett kul program, lite synd att det hade ett par år på nacken bara! Ännu roligare sist dock... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag har fyra filmer med Jeremy Clarkson på datorn här hemma, dels det program som sändes nu senast på Kanal 5, men även "Head to head" (från 1999), "Motorsport mayhem" (också från 1999) samt "No limits". Klart sevärda! /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
ThaMaztr: Du råkar inte ha en ftp eller så? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
wendtan: Dessvärre har jag inte det, men jag kan skicka filmerna över ICQ om du vill? Adda mig så fixar vi det, 4130725. /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Sista delen nu på måndag 20.00 Clarkson bränner gummi Brittisk motorserie från 2003. Jeremy Clarkson tar den traditionella körlektionen till nya och oanade höjder. Tittaren får lära sig hur man behåller kontrollen när bilen glider fram sidledes med rykande däck, hur man stannar snabbare än vad som egentligen är möjligt och mycket annat. I lektionerna används Lamborghini Murcielago, Bentley Arnage och många fler spännande bilar. Originaltitel: Clarkson: No Limits. Del 3/3. |
|
|
Vill precis som Doggeli påminna alla motorfrälsta om Burning Rubber Ikväll kl 20:00 Länk Bara att Lamborghini Murcielago skall användas får mig att sitta spikad :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Roligt program, speciellt när han skrotade sierran ;) Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Är inte en Lamborghini Murcielago en Audi? ;-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.