|
|
|
|---|---|
| hej! fick ett tips om en bmw-skrot som jag trodde hette eceller nåt sånt.men jag hittar den inte på nätet.nån som vet? | |
|
ecp heter den mvh mrhorsepower Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=) |
|
|
Upplands Bildemontering i Uppsala har haft de prylar jag behövt, dom verkar ha skaplig ordning på "hyllan" också. SE |
|
| Karstorps Bildemontering utanför Norrköping är aukoriserad BMW skrot jag var där förra veckan och letade delar till min BMW. I lagret bland bilarna hittade jag bland annat BMW 3,0 -75 med 8000 mil på mätaren liten skada bak + bakskärm i övrigt totalt rostfri och i toppskick både in och utvändigt sorgligt att en sådan bil ska skrotas. Vidare fanns en 635 csi, en 850csi, flera Alpina samanlagt ca 100 BMW bilar. Karstorp har reklam här på sidan och har en mycket bra hemsida där man kan se vilka delar man har i lager. | |
|
ECP - European Car Parts. Länk |
|
|
ECP har väl aldrig gjort någon glad? Lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånga leverans tider... |
|
|
Du har en på din bakgård ;) Allbildelar i Gladö. Om det är delar till din E32 så har de ett avsevärt lager med delar till den. Jag var där själv och demonterade en rollo för ca 1½-år sedan och fanns det ca 6-7st odemonterade E32:or i varierande skick. Bla. en 750iAL med highline utrustning i bak. Sen är det de där med pris sättningen på delarna.... Vad är du specifikt ute efter för delar ? Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Jag har tyvärr också dåliga erfarenheter av ECP, beställde en huv till en E32.a som inte kom och jag fick köpa en från Bildelcentrum i Partille, Dessutom så har jag Mailat per Edvinsson om VD-Välare som han annonserar om på sin hemsida. det har gått en vecka nu utan svar..... Jag kan rekomendera Bildelcentrum i Partille som finns på FBT, (FordonsBranschTorget) och en länk till sidan kommer här: Länk Här finns alla sökbara skrotar, OOPs nu försvinner väl alla 635 delar som jag behöver i ett nafs :-) Hälsningar Båstad-BMW |
|
|
Jag rekomenderar karstorp då de har 100% fungerande logistik samt lagersaldo samt kompetent och trevligt bemötande + mycket delar hemma. Har de ej en del ställer de alltid upp och tittar ifall den delen kan sitta på någon annan modell av bmw och ha samma "parts number". Många småskrotar är rätt struliga att ha att göra med , men karstorp är verkligen snabba och proffsiga + att de svarar på mail väldigt fort. |
|
| tack för tipsen,men jag har beställt det jag behövde på ecp redan,mailade kl 16,00 o kl 17.00 ringde dom upp o skulle posta delarna nästa dag.vi får se hur det går. mvh//jacke | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.