|
|
|
|---|---|
|
Jag är ny på detta forum och jag måste berömma er för all fakta som man kan läsa om på denna sida... Jag har köpt en m3 gt ganska nyligen som är i ett mycket fint skick men jag undrar om man kan få tag på en orginal fjäderbenstag till min bil för att den satt inte på av någon anledning, mailade den förra ägaren men har inte fått något svar än.. | |
|
Hej och Välkommen! Originalstaget finns säkert att köpa hos BMW, kan dock tänka mig att det kostar MULTUM, men värt ett försök! Håll ett öga öppet på "PowerBörsen" här till vänster, samt www.bildelsbasen.se . Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag är rädd för att dom kostar, men får jag inte tag på en till våren så får man nog ta en sväng till BMW.. Annars får man ju höra med Scnitzer eller liknande, men det är ju orginal som jag vill ha |
|
| Helrätt. Satsa på original på en så fin standardvagn. | |
|
Hej Mr GT, Jag är oxå ganska ny i detta gäng, jag vill hälsa dig välkommen och upplysa dig om att du kommit till en trevlig familj. Det lilla jag har haft med forumet här att göra så vill jag bara säga att alla är otroligt trevligt och hjälpsamma. Men det kommer du snart att märka. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med staget, men jag beundrar din kärra, sneglade själv på en sådan men tyckte den var lite för dyr. Kör så det ryker =) |
|
|
jag håller med om att det är mycket trevligt folk på detta forum, kommer nog att vara här inne med jämna mellanrum. |
|
|
Tjenna och Välkommen! Det ÄR otroligt bra folk som hänger här inne faktiskt. Svårt att hitta ett forum med trevligare folk. Tycker absolut att du ska köpa originalstaget till din GT... en sådan bil ska man hålla så original som möjligt. Ses på vägarna och träffarna i sommar! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Att någon skruvat bort det kan bero på vad ett nytt kostar hos BMW........ca 4000kr! Dock håller jag med om att en sådan bil skall ha originalstaget! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Självklart så ska jag fixa ett orginalstag till min bil, jag kommer nog även att hänga med på olika träffar till sommaren så man kan träffa likasinnade som man kan tragga bilar med...:) |
|
M3-Mackan |
Mr GT Vart köpte du din bil ifrån? Norrbotten? -Mackan- |
|
Den har inte gått i norrbotten.. Den har gått i jönköping, den förra ägaren heter Samuel och han är ordförande i attitude motorclub så jag misstänker att bilen har varit en del på bana.. Den var b.l.a. med i förra bilsport på superstage med Samuel bakom spakarna, körde på 1.33.xx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.