|
|
|
|---|---|
|
Kan detta vara något? Vet inte så mycket om prisläget för dessa. Hade egentligen tänkt mig en 523 touring från -99 och framåt med ungefär som denna i utrustningsväg. Fast en 528 kanske inte är så dum den heller? Länk // Micke, vill ha BMW igen | |
| Håkans bilar är en nästan överseriös firma, alltid otroligt fina bilar dock lite dyrare, men man får vad man betalar för. | |
|
Såg väldigt fin ut! Större motor ångrar du nog inte... =) Mvh |
|
|
Det är säkert en fin bil, men jag tycker inte man skall betala mycket över 165-170' för den.....175' på sin höjd. Mvh Marin |
|
|
Lite dyr är den, här kommer några tyska vagnar: Länk Länk Mvh |
|
|
Tack för svaren! Ja, den verkar ligga i överkant vad gäller pris. Ska åka dit till veckan o kika iaf. // Micke |
|
|
185' är okay pris. Det går ju inte att jämföra med de tyska exemplen som gått nästan dubbelt så långt.... mil kostar mycket... tycker jag alltså :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Orkar du importera men inte pruta alls hamnar denna på liknande prisnivå: Länk tillfredställer även de som är kinkiga på mil. Lycka till med ditt BMWköp! /Simon |
|
|
simon_en: Du lyckas alltid hitta godbitarna med 3liters motorn! Mvh |
|
|
Tror att 530 kommer att stå sig bättre i värde än 528 eftersom faceliften har mycket stor betydelse för väldigt många helt enkelt, samt att det är något lite bättre drag. Att ge 190KSEK för en 528iaT från 99 utan Navigator känns mycket magstarkt, dock är det en trygghet för många att köpa svensksålt samt att många vill ha finansiering via bilfirman(av någon konstig anledning, har man råd att låna får man lån på banken) /Simon |
|
|
Ja, nu har ni fått mig att fundera... Jag har letat efter en touring med automat och gärna skinn . För en gång skull vill jag också behålla bilen en 4-5 år (därför måste milen vara något sånär låga). Jag har de senaste 7 åren haft 7 bilar vilket jag tycker är dyrt och jobbigt. Egentligen behöver jag inte en touring heller, men jag tror att de är mer lättsålda i detta kombi-land. Skulle kanske tom fungera med en 320 touring? Vilken modell förmodas man förlora minnst på? Har inte masat mig för o kolla på 528 än heller. // Micke |
|
|
Köper du en 523-528 kombi 99:a för ca 160-170 idag får du väl max 50-60tusen för den om fem år. verkligen skumt med bmw:s dåliga 2:handsvärde.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.