|
|
|
|---|---|
femtjufem |
Om man inte vill lägga ut 1800 för vita bakblinkers och istället funderar på att tona dom, hur gör man då? Och om man tonar en oranga lykta mörk-röd vilken färg kommer den ge ut då? Tack |
femtjufem |
ingen? |
|
Man lägger ett lager färg på glaset...!? Lyktan kommer troligtvis att avge en orange-röd färg...!? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
femtjufem |
OK, tack En fråga bara, om man tonar bakljusen nu och kör hela vintern i allt regn, snö osv. sliter det inte bort färgen då? Eller är Meknomens/Micros bakljusfärger hållbara? Någon som vet? Tack. |
|
Dom håller. Men du kommer nog med stor sannolikhet att få lite trubbel hos Svensk Bilprovning. ///Jesper |
|
Dark Rider |
Färgen håller garanterat över vintern! Spraya klarlack på sedan du sprejat med tonings sprejen. |
femtjufem |
OK, men jag hade bara tänkt spraya den orangea blinkers lampan där bak. Om jag sedan sätter i en orange/gul glödlampa där inne och det blinkar oranget kommer Svensk Bilprovning ogilla det ändå? Dark Rider, OK, vad har klarlacken för effekt? så att det ser glansigt ut eller? |
|
SBP kommer ogilla allt du sprejar på... /Johan |
|
femtjufem |
Då får man sätta fast orginal lampor dagen den ska besiktas då... |
|
Japp. Och hoppas på att inte polisen är grinig där du bor :) /Johan |
|
Dark Rider |
Jo får bättre yta å bättre finisch + att det ser mer fabriksgjort ut! |
femtjufem |
Dark Rider: hehe okej då får jag hoppas att polisen tror att dom är fabriksgjorda tack! |
Dark Rider |
INte så ja mena men dom ser bättre ut =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.