|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!! Har hittat en BMW 316 -92 som jag skulle vilja ha som vinterbil. Nu undrar jag vad en sådan skulle vara värd. Bilen är en Svensksåld och har totalt 6 ägare inkl bilfirma. Den har snart gått 16,000 mil och ska enligt ägaren vara i bra skick!! Den har inte mycket utrustning, utan det enda den har är Servo, elspeglar, taklucka osv.... Enligt ägaren så ska den också ha ett M3 paket, men det lät väldigt osäkert på telefonen. Vad ska en sånhär bil kosta??? | |
|
gissar på 30... -------------- Min E30: Länk |
|
|
japp, 30-35' runt det priset borde den ligga om det är en e36:a, m3-paketet är ju bara bra om det sitter ett sånt, kan det inte vara ett m-technik paket? (annorlunda frontspoiler) minst lika snyggt enligt mitt tycke. men finns beläggning för miltalet då? min nittiettas e36 316 har gått det dubbla, så det kan vara värt att kolla upp "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Tjenare. Jag skulle tippa på runt 30k. Lite beroende på färgen... =) Funderar att sätta ut min bil och då blir det 30k som gäller. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hejsan, Instämmer i kören, mellan 30-35k. Som kuriosa kan jag säga att jag sålde min 316i -92, lagunagrönmet, utan servo och c-lås, lite rost för 36000 kr. Detta var i höstas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.