AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
552

Värde 530d touring -99

Hejsan vad kan en sådan vara värd? 7700mil garanterade mil (min fasters bil) skinn.klima.pdc.regnsensor.rails.automat.multiratt.17tums alu.elstolar m minne.skisack.mm finns i Tyskland nu så inga v-hjul eller motor o kupévärmare.

----
Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Priserna verkar ligga runt en 15´ Euro, men du får väl släktpris? =) (13-14´ Euro?)

Finns det inte inbyggd Webasto som extravärmare? Har för mig att jag sett nån på forumet som sagt att det bara är nåt slangkit som behövs för att använda den som motor + kupevärmare?

Mvh
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk

?
Med så få mil, känd historia och vettig utrustning tycker jag att den är värd mer, minst 17-18' Euro? Inte helt rättvist att jämföra med bilar som är krockskadade eller har dubbel mätarställning.

Bilen har med största sannolikhet Webasto tillsatsvärmare som standard vilken går att bygga om till parkeringsvärmare för rimliga pengar.

/T
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Jag fick för mig att b.m. skulle köpa den själv...

Men om den ska säljas till andra skulle jag också helt klart säga 17-18´ Euro...

Mvh
Jag har köpt bilen men jag har tänkt sälja den.jepp den är utrustad med webastotillsatsvärmare.

----
Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
På bytbil.se så ligger lågmilarna på 200´...

Skulle du lägga in annons på 190´ eller 185´ så skulle du ligga först i listan där...

Mvh
Oki.Tack för hjälpen.

----
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.