|
|
|
|---|---|
|
Det börjar närma sig jul, kvällen när presenter ska delas ut närmar sig med stormsteg. Har du pengar över så kanske detta kan vara någonting för dig, eller din snälla pappa. Länk Försök till rim: Farsan, det är dags för din kris. Istället för en HD eller nått italienskt krafs är denna klassiker vad du behöver för att ta dig från 0 - 100 i ett nafs... God Jul Pappsingen :D | |
|
Ja... dom är rätt cool faktiskt... men jag skulle aldrig ge bort den om jag hade råd... |
|
|
2002 turbo orginalskick!! Lika säker inverstering som min penningmarknadsfond. Denna bilen verkar vara helt rätt, mitt kapital är tyvärr bundet. 200kkr verkar ändå inte farligt dyrt med tanke på att det mesta är genomgånget. Bilen borde räddas till Sverige! tommyhjortasen |
|
|
200 000 kr tycker jag verkar vara rätt dyrt, men det verkar som om priserna har gått upp på turbon... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hur många 2002 turbo tillverkades, jo ca 1700 st. Hur många av dem är i bra orginalskick i dagsläget. Vet ej, men kanske hälften. Denna bilmodell går ej att införskaffa för en vanlig löntagare (med vederbörligt banklån) om endast några år. Lyckliga 02 turbo orginal ägare! tommyhjortasen |
|
|
tvivlar jag på. bmw är ett för ograciöst märke för att få riktig kultstatus som tex. packard eller ferrari. se bara på bmw m1. jag tycker den e för lågt värderad. men klart man gärna VILL att ens bil skal bli dyrare om man äger än.. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
| wadel: du har nog rätt, men gällande M1 så hade det inte spelat mig nån roll om den inte varit värd 100 SEK, jag hade ändå kännt enormt habegär... | |
| Vad är en M1 värd? | |
|
En M1 som är i mycket bra orginal skick kan kost upp i mot 2 miljoner. Men jag har sett M1 för 700 000 kr. |
|
|
Vill man köpa en riktigt dyr BMW så är det väl 507 som gäller... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
mm håller med tror också 507an är dyr BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
-BeeMWe- |
Vad hände med 02 turbon jag förmedlade ? Till "BMW beroende" ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.