|
|
|
|---|---|
|
Har läst lite bland gamla inlägg men blir inte mycket klokare för det...... Frågan är om nån har ett bra tips på en firma som har bra huv och lucka till min E21:a? Eller spelar det inte så stor roll vart man köper? | |
| Verkligen ingen som har köpt nåt vettigt nånstans? | |
|
Länk BMW 325 Turbo.... |
|
|
Martin, rp glasfiber har lucka och huv till e21. 1400:- för motorhuv och 1100:- för bagage lucka. Jag handlade huv, skärmar, lucka till e28an av han...kvaliten var ok på mina grejor. Länk |
|
|
Tackar! Tur att du finns pelle, du har alltid kloka svar på såna här frågor! |
|
| Martin, det är bara kul om man kan hjälpa någon med dom erfarnheterna man själv har skaffat sig. | |
|
Pelle: Hur mycket fick du betala för skärmarna? ///Jesper |
|
|
2600:- gav jag för båda skärmarna...lite dyrare än plåtskärmar, men dom är ju starkare och lättare :-) Dock så får man ta upp hålen och kantskära själv, jag vet inte om dom andra som plastar gör det?. När jag skulle ha min plast så var det ingen som gjorde skärmar vad jag kunde hitta och rp var den enda som inte tog betalt för att göra pluggarna. |
|
|
Var det nån som visste hur man kollade vikten på prylarna i ETK:n? Eller är jag helt ute o simmar..... Huv o lucka till E21 skulle ju vara lite intressant i så fall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.